Set ferits en una explosió de gas a un bloc de pisos a Eivissa
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
El futbolista ha passat per Son Moix i Son Bibiloni. Ara descansa a l'hotel amb la seva família
Ludwig Augustinsson és suec i té 28 anys. Avui ha aterrat a Mallorca i ha passat per les instal·lacions del club mallorquinista. Ha anat a Son Moix i també a Son Bibiloni. El Mallorca pot fer oficial el seu fitxatge d’aquí a poc.
L’estiu del 2021, el lateral esquerre va firmar amb el Sevilla fins al 2025. Després d’una primera temporada amb poc protagonisme a l’equip andalús, el mes de juliol va partir cedit a l’Aston Villa. Al conjunt de Birmigham només ha jugat 5 partits oficials. Des de l’arribada d’Álex Moreno, no entrava en els plans d’Unai Emery. Ha estat internacional amb Suècia en 50 ocasions, equip amb el qual ha marcat 2 gols.
Ara aterra a Mallorca cedit fins a final de temporada sense opció de compra. Serà el substitut de Brian Cufré al lateral esquerre. En espera de la confirmació oficial, Augustinsson serà el segon fitxatge del Reial Mallorca en aquest mercat d’hivern.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat