Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Una mostra col·lectiva que s'ha inaugurat aquest dijous al Casal Solleric de Palma
El Casal Solleric ha inaugurat aquest dijous L’ull desarmat, una exposició comissariada per Nerea Urbieto que desemmascara la condició estructural del patriarcat i de la cultura de la violació. A la mostra es poden trobar obres d’artistes com Valeria Andrade, Shoja Azari, Arantxa Boyero, Regina José Galindo, Olalla Gómez Valdericeda, Núria Güell, Cristina Lucas, David Martín i Marta Pujades.
Aquesta proposta artística també desplaça la mirada des de les víctimes cap als perpetradors i el règim de pensament que empara la violència. Les obres ensenyen a veure amb ulls nous i lliures dels aparells que perverteixen el pensament abans de ni tan sols mirar. Però la mostra no es limita a assenyalar el problema, sinó que també proposa maneres de desactivar els patrons nocius i maneres sanes d’entendre la masculinitat per qualsevol sexe. La podeu visitar fins a finals del mes de juliol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància