Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Forta pujada de la ultra-dreta en les eleccions a Finlàndia. Ha quedat segona i a només un escó dels social-demòcrates, que han guanyat per la mínima.
Tan sols podran governar si pacten amb altres partits en un Parlament que ha quedat molt fragmentat.
Els resultats, amb les eleccions europees a prop, creen incertesa a Brussel·les ja que podrien fer revifar els partits nacionalistes.
Segons les Nacions Unides, Finlàndia és el país més feliç del món amb uns dels millors estats del benestar, però que els darrers anys ha perillat per les fortes retallades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues