Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
La Unitat Militar d'Emergències hi ajudarà a partir d'aquest dimecres, després que el Govern ho hagi sol·licitat, en reunir-se amb el Grup Tècnic i de Suport dels plans Inunbal i Meteobal
231
La Unitat Militar d’Emergències col·laborarà, a partir d’aquest dimecres, en les tasques d’evacuació de persones incomunicades i de neteja de carreteres en diverses zones de Mallorca, sobretot a la serra de Tramuntana, després que el Govern ho hagi sol·licitat. Així ho ha decidit l’executiu autonòmic, després de reunir-se amb el Grup Tècnic i de Suport dels plans Inunbal i Meteobal.
S’ha demanat que l’UME arribi a l’illa i pugui aportar màquines llevaneu i motoserres per fer costat al més del centenar d’efectius que hi treballen, entre l’Ibanat, Tragsa, Bombers de Mallorca i Carreteres del Consell de Mallorca. La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha visitat aquest dimarts la seu d’Emergències 112 i ha expressat el seu agraïment a tots els efectius d’emergències, policies, bombers i protecció civil.
48 hores de Juliette
Han passat 48 hores des que arribà el temporal Juliette a les Balears, amb forts cops de vent i grans acumulacions de neu i pluja, i diversos torrents ja estan desbordats: el de Búger s’ha desbordat al seu pas per sa Pobla, però tots els ulls estan posats, especialment, en el de Sant Miquel i el torrent Gros i sa Riera, perquè van tan plens, que en qualsevol moment podrien desbordar-se i obligar a tallar carreteres. La força del vent tampoc no s’ha quedat curta, amb ratxes que han superat els 120 km/h i han causat greus desperfectes. A la mar, s’han registrat ones per damunt dels 10 metres a sa Dragonera. Juliette també ha deixat devastació a Lluc; la forta nevada que ha caigut a la zona ha deixat imatges espectaculars, amb desenes d’arbres tomats enmig de la via i cotxes atrapats. A més, la caiguda dels pals de llum ha deixat el santuari i els refugis dels voltants sense electricitat ni cobertura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural