CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Fan feina des de dimarts a la zona amb els quatre efectius que romanen de manera permanent a l'illa, i es reforçarà el dispositiu amb més personal, un total de 152 efectius
La Unitat Militar d’Emergències (UME) ha intervingut durant la nit aquest dimarts a l’illa d’Eivissa duent a terme tasques de neteja a prop de l’aeroport, a més de buidar l’aigua en vials o habitatges, entre altres llocs.
Així ho ha informat la mateixa UME en un missatge a la xarxa social X, en el qual han detallat que han realitzat missions com la neteja en una autovia pròxima a l’Aeroport d’Eivissa, així com el buidatge de l’aigua acumulada per les fortes pluges en domicilis, garatges i carrers.
L’UME actua des de la tarda de dimarts en la zona amb els quatre efectius que romanen de manera permanent a l’illa, i es reforçarà el dispositiu amb més personal, un total de 152 efectius. Aquest mateix dimarts, 12 d’ells van partir des de la Comunitat Valenciana en helicòpter per arribar a la tarda a Eivissa, i estava previst que la resta, 140 efectius, hi arribessin durant la nit amb vaixell des de València juntament amb vehicles com excavadores per actuar en infraestructures i vials afectats.
Les zones més afectades per les pluges són el municipi d’Eivissa, Santa Eulària des Riu i Sant Josep de sa Talaia, on s’han registrat diverses inundacions i talls de carreteres i accessos.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició