Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'espectacle s'emetrà aquest dissabte 1 de gener a les 21.40h
La màgia del circ torna a IB3 Televisió amb ‘Lumens’, un espectacle inèdit que, en només 3 setmanes, el Circ Bover ha adaptat al format audiovisual. Un muntatge innovador ple de llum, acrobàcies i moviments impossibles i que incorpora un seguit de videos per tal de donar coherència estètica i estructural a l’espectacle.
És la primera vegada que el Circ Bover crea un espectacle exclusiu per televisió. Una aposta d’IB3 amb un resultat sorprenent que podreu descobrir el dissabte primer de genera les 21:40h.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància