El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La golfista mallorquina encara no ha acabat la temporada
Foto: @Lunasobron
159La mallorquina Luna Sobrón ha disputat enguany per primera vegada el circuit professional nord-americà de golf, on “l’experiència ha estat molt positiva i carregada de tornejos”, ha explicat la golfista als micròfons d’IB3 Ràdio. En declaracions al programa “Esports 3”, Sobrón ha lamentat no haver finalitzat entre les 100 primeres del rànquing per tenir assegurada la seva participació completa l’any que ve. “He acabat la 120, un fet que m’atorga la targeta ‘condicional’, que permet disputar una sèrie de campionats, però no tots”, ha detallat. En qualsevol cas, a finals d’any anirà a l’Escola de Classificació, on competirà amb altres 89 aspirants per obtenir una de les 45 targetes que li permetin seguir participant a tot el circuit. “Enguany és un poc més assequible que l’any passat, perquè llavors donaven 20 targetes per a 165 jugadores. Tot i això, no em puc relaxar, i he de lluitar al màxim perquè no serà gens fàcil”, ha reconegut. Però Luna Sobrón no ha participat només al circuit professional dels Estats Units. També ho ha fet a l’europeu, on a principis de mes ha aconseguit el seu millor resultat fins al moment: el tercer lloc a l’Obert de França.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles