Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
És, a hores d'ara, l'única possibilitat existent perquè el municipi tengui nous habitatges de protecció oficial, atès que no disposa de cap altra parcel·la apta
287
El pati de l’escola Margalida Florit és l’únic solar disponible a Ciutadella per construir-hi habitatge públic. Es tracta d’uns terrenys de 1.400 metres quadrats que actualment formen part del centre educatiu i que el nou decret d’habitatge permetria modificar-ne l’ús i passar a ser residencials. És, a hores d’ara, l’única possibilitat existent perquè el municipi disposi de nous habitatges de protecció oficial, atès que no disposa de cap altra parcel·la apta. No obstant, el decret d’habitatge no s’implementarà de moment. La majoria d’esquerra al consistori va rebutjar la seva aplicació. De manera parale·la, s’estudia a fons la nova normativa per si hi ha qüestions que es poguessin aplicar en un futur.

La manca de sòl a Ciutadella per destinar-lo a habitatge públic fa anys que existeix. La darrera promoció es va construir el 2008. Per fer front a aquesta necessitat, el Consell de Menorca va habilitar un milió d’euros al pressupost d’enguany per adquirir terrenys al municipi i cedir-los a l’Ibavi. Avui dia aquesta partida no s’ha executat.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors