Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els presidents de les meses han decidit ajornar l'hora de tancament a les 20.20 h
Jornada històrica a les Illes. Per primera vegada coincideixen damunt la taula 4 urnes. El 26-M transcorre, de moment, amb tranquil·litat.
El principal incident de la jornada fins el migdia s’ha produït a Alaró. Damunt les 10 i 10 s’han adonat que faltaven paperetes de la candidatura d’El PI – Proposta per les Illes al Parlament, segons ha informat Delegació del Govern.
Una incidència que s’ha arreglat vint minuts més tard al col·locar les paperetes de la formació regionalista. Després de ser informada la Junta Electoral Provincial, els presidents de les meses d’aquest col·legi han decidit ajornar l’hora de tancament a les 20.20 hores.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat