Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
La mostra es compòn de 14 peces de gran format trascendeixen l'edifici
Julian Opie no volia desvirtuar la bellesa de La Llotja. Per això, ha aprofitat el disseny primari de l’immoble per aprofitar cada un dels espais que dibuixa les columnes i les línies de marbre. Opie explica que “a l’esquerra he instal·lat un conjunt de retrates fets en ciment de gent que he anat conguent al llarg de la meva vida. Enmig, trobareu un conjunt d’estructures de façanes d’alguns edificis gòtics d’Europa i que. gràcies a seva altura, crec que ajuden a entendre l’estil arquitectònic de La Llotja. I a l’altra extrem tenim escultures fetes a partir de dibuixos de gent que vaig trobar a una ciutat de Corea del Sud.”
Al marès de la Llotja, Opie afegeix obres fetes unes amb ciment, d’altres amb acer i aquestes gegants, que presideixen l’entrada de l’immoble, fetes amb alumini. Diu d’aquesta exposició que és una de les més belles que ha fet mai.
La mostra transcendeix els voltants immediats a La Llotja i s’estén amb panèls lluminosos fins al Casal Solleric, Passeig de Sagrera o la Plaça de la Reina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
S'ha inclòs en el catàleg de símbols contraris a la memòria democràtica