Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
PSOE i Unides Podem firmen l'acord de govern per governar a Sant Josep de sa Talaia fins 2023
Josep Marí Ribas continuarà sent l’alcalde de Sant Josep de sa Talaia. El socialista i Pere Ribas, d’Unides Podem, han firmat aquest dijous l’acord de govern pel qual els 8 regidors socialistes i els 3 de la formació morada governaran junts els propers 4 anys.
L’urbanisme, en concret la renovació del pla general d’ordenació, serà una de les prioritats principals per l’ajuntament. El consistori s’organitzarà en dues grans àrees que abastaran les diferents regidories: l’àrea de Ciutadania i l’àrea de Territori. El ple d’investidura tendrà lloc aquest proper dissabte a les 12 del migdia.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca