Vestirà de verd, ja que des d'enguany, el vòlei és secció del Palma Futsal
A partir d’ara, l’Urbia Vòlei Palma vestirà de verd. Així són les noves equipacions que ha presentat avui el club mallorquí. Canvia el blau pel verd. La nova camiseta, com veis, és pràcticament la mateixa que la del Palma Futsal. Recordau que, des d’enguany, el vòlei ha passat a ser una secció del Palma Futsal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura