Logo IB3N
X

L’Urbia guanya el trofeu Ciutat de Manacor

S'ha imposat per 3 sets a 1 al ConectaBalear

12/09/2020

L’Urbia guanya el trofeu Ciutat de Manacor

163

L’Urbia Palma s’ha imposat al derbi mallorquí davant el ConectaBalear i conquereix el Trofeu Ciutat de Manacor, un pròleg del que viurem a la Superlliga. El primer set ha caigut del costat local per 25 a 19, però després el conjunt de Marcos Dreyer ha capgirat el partit per assolir les tres mànegues següents per 18 a 25 i un doble 19 a 25. Devers 150 aficionats han ocupat les grades del pavelló manacorí seguint les mesures i protocols sanitaris per recuperar un ambient que feia mesos que no es vivia.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella