Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els canaris i amfitrions s'imposen per 3-0 en un mal partit dels mallorquins
Decepció a Canàries. L’Urbia Palma ha quedat a les portes d’aixecar la Copa del Rei. El Guaguas ha dominat la final i ha desesperat els mallorquins. L’amfitrió s’ha imposat 3-0 en una hora i mitja de joc. Els de Marcos Dreyer no s’han sentit còmodes i el títol ha quedat a casa.
L’Urbia Palma ha anat de millor a pitjor durant el matx. Els primers minuts han estat els més igualats del duel. Però el Guaguas s’ha ficat al partit i no ha fallat. S’ha apuntat el primer set per 25 a 20.
Liderats per Pablo Kukarstev, els canaris han dominat també al segon set. L’argentí ha estat el màxim anotador amb 20 punts i triat com el millor jugador del torneig. El Guaguas ha fet un partit pràcticament perfecte. A la defensa, Moisés ha estat el maldecap per als palmesans. Ha sumat sis punts a la xarxa.
Tot i els 15 punts de Pernambuco, el Palma ha patit i el Guaguas s’ho passava bé. La tercera mànega ja ha estat per oblidar. L’Urbia no ha tengut opcions i anímicament s’ha vist superat per un equip que cada vegada s’acostava més al títol.
Aviat es tornaran a veure les cares. Justament dissabte el campió de la Copa del Rei visitarà Son Moix. L’Urbia tendrà la revenja a casa el pròxim cap de setmana.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari