Els dos jugadors han estat presentats amb l'equip de Marcos Dreyer
L’Urbia Palma dóna per tancada la plantilla per aquesta temporada a la Superlliga masculina. Ho ha fet aquest dimecres presentant els dos darrers fitxatges. Els internacionals espanyols Dani Ruiz i Juanmi González. Ruiz arriba a l’equip de Marcos Dreyer després de jugar la darrera temporada al CV Terol. Pot jugar de receptor o de lliure.
Per la seva parte, Juanmi González arriba procedent del Corigliano Rossano d’Itàlia. Aquest receptor ja sap què és guanyar dues Superlligues, una Copa i una Supercopa. Cap dels dos amaga l’ambició amb la qual arriben.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda