Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
L’Urbia Palma cercarà avui horabaixa la segona victòria de la temporada i la primera davant la seva afició. Marcos Dreyer podrà disposar de Martín Carinellí, que després d’uns mesos de descans ha decidit reprendre la seva carrera. El rival del Palma serà l’Illa Grau de Castelló, que ve de derrotar el Terol, el vigent campió de la superlliga.
L’Ushuaia Eivissa intentarà assaltar demà la pista del Sòria. Piero Molducci podria fer debutar l’oposat brasiler Wallaf de Oliveira. L’esquerrà ha arribat aquesta setmana a l’illa per substituir Nelson Murangwa, que, finalment, no s’ha pogut incorporar a l’equip per problemes burocràtics.
Per la seva banda, el Manacor cercarà la seva primera victòria del curs a la pista de l’Almoradí, un equip que acaba d’ascendir a la màxima categoria.
I l’Avarca de Menorca protagonitzarà el partit més atractiu de la jornada a la Superlliga Femenina. L’equip de Bep Llorens visitarà la pista del vigent campió, el Voleibol Logroño.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²