Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els de Dreyer volen continuar mostrant el seu bon joc i els de Molducci sumar punt per seguir escalant posicions
L’Urbia Vòlei Palma té dissabte un dels partits més esperats de la temporada. El derbi illenc arriba a Son Moix. Una pista on enguany juga Gaby del Carmen. El receptor ha arribat a l’Urbia aquesta temporada procedent de, precisament, l’Ushuaïa Eivissa Vòlei, el rival de dissabte. A Eivissa, Del Carmen hi ha deixat bons amics. Ex-companys d’equip amb qui ara s’haurà d’enfrontar a la pista.
Tots dos equips ja es varen enfrontar a la pretemporada però la lliga, és la lliga i tothom espera aquest partit amb ganes. Els mallorquins, per continuar mostrant el bon joc amb què han iniciat la temporada, i els eivissencs, per sumar punts que els permetin pujar esglaons a la taula. L’Urbia de Marcos Dreyer és segon i els de Piero Molducci, sisens. Sense por. Així rebrà l’Urbia a l’Ushuaïa dissabte a les set del capvespre.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui