Una mallorquina de la Flotilla queda detinguda a Israel per una presumpta agressió a una funcionària de presons
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts

L'Ajuntament de Maó té prohibit per decret el reg de gespes ornamentals amb aigua de la xarxa
En aquesta casa de Binixíquer, a Maó, van decidir posar gespa artificial per evitar regar davant la falta d’aigua. Àngel Cardona, propietari de la llar, afirma que “l’aigua és un problema real, molt greu, i aquesta és una alternativa. Nosaltres tenim una filleta i això ens permet tenir un jardí més practicable”.
Al mateix carrer, una altra família també n’està instal·lant. La vida útil de la gespa artificial pot arribar a ser de vint anys. David Ruiz, gerent de KastorGrass Menorca, explica que “l’estalvi d’aigua en un jardí de gespa artificial és del 95%. A partir del tercer any de la inversió ja s’estalvien tots els costos que generava la gespa natural. Aproximadament, costa entre 40 i 50 euros el metre quadrat“.
Maó per decret té prohibit el reg de gespes ornamentals amb aigua de la xarxa. Avui dia, per fer l’artificial, s’empren fibres de diferents alçàries i direccions per aconseguir que sembli natural. “Sí que és ver que és un producte que està fabricat a partir de polietilens, però la seva llarga vida útil suposa estalvi i la recuperació de recursos hídrics i fa que sigui sostenible”, defensa Ruiz.
S’avança a trobar mesures per al reciclatge del residu. El cautxú, per exemple, no es posa a les cases, i la Unió Europea també ha regulat prohibir-ne l’ús dels camps de futbol els pròxims anys.
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat
Gràcies a la seva pressió, amb recollida de firmes, els nous aparcaments blaus que s'havien creat a dos carrers seran gratuïts per a residents