L'Avarca guanya 3-0 l'Emevé i es classifica per jugar la Copa de la Reina
l’Urbia Palma suma un punt després de perdre per 3 sets a 2 a la pista del Río Duero Soria. Els palmesans acaben quarts la primera volta. I victòria de l’Ushuaïa en el derbi balear de la jornada disputat avui capvespre a na Capellera. El Conectabalear Manacor ha lluitat davant un dels grans de la categoria, però els eivissencs han sabut treure profit del servei i dominar en tres sets el partit. Això sí, els manacorins han plantat cara, sobretot a la tercera mànega, i per poc no han rapiyant un set, 24 a 26. Els de Jaume Febrer són a la onzena posició, penúltims, mentre que els eivissencs ocupen la tercera plaça de la classificació.
A la Superlliga femenina, l’Avarca de Menorca s’ha imposat de forma contundent a casa contra l’Emevé per 3 sets a 0. Amb aquesta victòria, les menorquines es col·loquen quartes a la taula i certifiquen la classificació per a la Copa de la Reina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa