El segon lloc ha estat per a Midnight Walkers i el tercer, per a Lucía Servera
Lyra’s Hëll ha estat el grup guanyador de l’edició d’enguany del Pop Rock Palma, que ha celebrat aquest dissabte la final. Una final que s’ha pogut seguir en directe a través d’IB3 Televisió i el canal de Youtube. S’ha endut un premi de 3.000 euros amb el seu hard rock. És una banda relativament nova, sorgida fa poc més de nou mesos a sales com Es Gremi. Coral Hëll és la veu del grup, i també toca la guitarra.
Els Midnight Walkers han quedat segons, amb un premi de 2.000 euros, gràcies a les seves textures retro, que es mesclen amb el pop, el rock i l’electrònica. La tercera classificada ha estat la cantautora Lucía Servera, que s’ha emportat a ca seva un premi de mil euros.
Tots els guanyadors d’aquesta edició tenen l’oportunitat de tocar a la Fira B entre enguany i l’any que ve.
Els altres intèrprets de la vetllada, que havien arribat a la final, han estat Dxtergeist i Matt Crossett.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució