El fins ara cap de l'Executiu, Édouard Philippe, ha presentat aquest divendres la dimissió de tot el seu govern
El president de França, Emmanuel Macron, ha designat com a nou primer ministre a Jean Castex, que ha estat el responsable de gestionar l’aixecament progressiu de les restriccions adoptades per a fer front a la pandèmia de coronavirus.
El fins ara cap de l’Executiu, Édouard Philippe, ha presentat aquest divendres la dimissió de tot el seu govern. Un pas previ per a una remodelació que es donava per feta després de la segona volta de les municipals de diumenge passat.
Macron ha apostat per un nou primer ministre per a tractar de marcar un nou rumb al seu mandat presidencial, a menys de dos anys de les eleccions de 2022.
Els ministres sortints seguiran en funcions fins que es completi la renovació de l’Executiu.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici