El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La coalició entre nacionalistes i independentistes controla el Parlament i govern de l'illa després de guanyar les eleccions regionals
Emmanuel Macron ha obert la porta perquè la Constitució francesa reculli la singularitat de Còrsega, tal com reclamen els nacionalistes. El president francès ha anunciat aquesta concessió durant un discurs a Bastia, però ha rebutjat que la llengua corsa sigui cooficial i ha deixat clar que no permetrà que el reconeixement de la identitat dels corsos generi “enemics de la República”.
La coalició entre nacionalistes i independentistes va guanyar les darreres eleccions regionals a l’illa i controla el Parlament i govern regionals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits