Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El president gal es mostrà indignat pel pacte de defensa creat entre Estats Units, Austràlia i Regne Unit, per no comptar amb França
Biden i Macron apropen postures, després de la tensió creada per la crisi dels submarins i el pacte de defensa entre els Estats Units, Austràlia i el Regne Unit conegut com a Aukus.
Un acord que va suposar la cancel·lació d’un contracte multimilionari per comprar submarins francesos. Això va indignar França, que va retirar els seus ambaixadors dels Estats Units i Austràlia, i ho va qualificar de traïció i humiliació, per haver-ne deixat el seu país al marge.
Ara, França i els Estats Units rebaixen la tensió després d’una conversa entre Biden i Macron. La primera passa és la tornada als Estats Units de l’ambaixador francès. A l’octubre, es reuniran.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues