Fins ara ministre d'Educació, considerat un dels més fidels col·laboradors del president, exmilitant socialista, és el membre més popular de l'actual Govern
Foto: EFE
174L’actual ministre d’Educació de França, Gabriel Attal, ha estat designat aquest dimarts pel president Emmanuel Macron per substituir Élisabeth Borne al capdavant de l’Executiu, la qual cosa el converteix en el primer ministre més jove en la història de França.
Amb 34 anys, Attal, considerat un dels més fidels col·laboradors del president, exmilitant socialista, és el membre més popular de l’actual Govern i tendrà la tasca de rellançar la seva acció, després de l’adopció en el darrer any i mig de mesures impopulars com la reforma de les pensions i la llei d’immigració.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals