Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

És una resposta a les demandes fetes pels armilles grogues en les protestes que fan al carrer des de novembre
El govern francès promet mesures urgents per abaixar els impostos i retallar la despesa pública.
Ho ha anunciat el primer ministre del país, Edouard Phillip, en el gran debat nacional promogut pel president, Emmanuel Macron.
És una resposta a les demandes fetes pels armilles grogues en les protestes que fan al carrer des del mes de novembre. Les mesures concretes les donarà a conèixer Macron a mitjan mes d’abril.
També han promès altres canvis, com l’adopció urgent de mesures contra l’escalfament climàtic.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix