Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

És una resposta a les demandes fetes pels armilles grogues en les protestes que fan al carrer des de novembre
El govern francès promet mesures urgents per abaixar els impostos i retallar la despesa pública.
Ho ha anunciat el primer ministre del país, Edouard Phillip, en el gran debat nacional promogut pel president, Emmanuel Macron.
És una resposta a les demandes fetes pels armilles grogues en les protestes que fan al carrer des del mes de novembre. Les mesures concretes les donarà a conèixer Macron a mitjan mes d’abril.
També han promès altres canvis, com l’adopció urgent de mesures contra l’escalfament climàtic.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061