El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
És la segona operació contra el narcotràfic a Sa Pobla en tres setmanes
Un centenar d’agents de la unitat de seguretat ciutadana de la guàrdia civil han entrat de manera simultània a set habitatges de Mallorca on sospiten que venen droga de manera habitual.
Han escorcollat una casa a Muro i una altra a Alcúdia, i cinc immobles a Sa Pobla, municipi on s’ha duit a terme el gruix de l’operació, que, de tot d’una, a les sis del dematí, s’han coordinat des de l’aire amb un helicòpter.
La tasca, però, ha durat hores. Amb l’ajuda de cans ensinistrats, els agents i el personal del jutjat d’Inca, han cercat les drogues de manera minuciosa tant a l’interior de les cases com als vehicles, propietat dels investigats.
De moment, hi ha quatre detenguts, però l’operació està oberta i en podrien ser més durant les pròximes hores. A més, els agents han trobat sobretot cocaïna i diversos feixos de bitllets. També s’han intervengut alguns cotxes i motocicletes.
La primera part de l’operació contra la banda de narcotraficants marroquins va ser el passat 10 de gener i també se centrà a Sa Pobla. A més dels detenguts, la guàrdia civil trobà un quilo de cocaïna i mig de cànnabis i es requisaren 18 mil euros en metàl·lic i diversos béns procedents d’una desena d’escorcolls.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits