Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El col·lectiu d'artesans presenta a Palma una rèplica de l'estand que es va col·locar a la Fira del Disseny de Londres
Al setembre, hi havia un estand com aquest a la Fira del Disseny de Londres. Era la carta de presentació de “Made in Mallorca”, un segell de producció autòctona i artesana.
“Made in Mallorca” és un col·lectiu format per onze empreses mallorquines dedicades a l’artesania, el disseny i la indústria. Rajoles, vidre, ceràmica… Tota mena de disciplines hi tenen cabuda.
Després de presentar-se a Londres, toca donar-se a conèixer a l’illa. Aquest dimecres hi ha hagut ponències al voltant del disseny industrial.
I divendres, arquitectes i dissenyadors debatran al voltant de l’artesania, l’ofici i la tradició. L’exposició i l’estand es poden visitar fins aquest dissabte, a la Galeria Abba Art de Palma.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja