Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

A Catalunya s'estudien dos possibles casos més a dos viatgers que venen de Sud-àfrica
El Servei de Microbiologia de l’Hospital Gregorio Marañón de Madrid ha comunicat, avui horabaixa, la primera confirmació de la variant Òmicron a Espanya en un viatger procedent de Sud-àfrica. I a Catalunya s’estudien dos possibles casos més a dos viatgers que han donat positiu en test d’antígens en arribar a l’aeroport.
Des d’avui a la mitjanit, s’imposarà una quarantena de 10 dies a tots els passatgers procedents del sud d’Àfrica que hagin arribat de manera directa o amb escales. Aquests Estats són considerats d’alt risc i hauran de presentar el certificat de vacunació, a més d’una PCR amb resultat negatiu.
L’OMS ha advertit que és molt elevat el risc global per aquesta variant, de la qual es desconeix encara si és més contagiosa que la delta. De fet, la variant Òmicron s’ha detectat ja a més de 10 països europeus, i l’arribada a les Illes pot ser qüestió de dies.
Tot i això, es demana tranquil·litat a la població, ja que la vacuna continua sent efectiva.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval