Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La Comunitat de Madrid publicarà al llarg d'aquest divendres la resolució del Ministeri de Sanitaten el Butlletí Oficial
La Comunitat de Madrid publicarà al llarg d’aquest divendres, en el seu Butlletí Oficial, la resolució del Ministeri de Sanitat amb les restriccions de mobilitat a la capital i a nou localitats més. Les mesures entraran en vigor aquesta mateixa nit.
Al mateix temps, el Govern de Díaz Ayuso ha presentat un recurs contra la resolució davant l’Audiència Nacional i sol·licita mesures cautelars, però no la suspensió immediata de les restriccions imposades per Sanitat. No és descartable, però, que aquest mateix divendres el tribunal es pronunciï, després del recurs presentat per un advocat, a títol particular, sol·licitant la suspensió de manera cautelaríssima.
Per la seva banda, el delegat del Govern a Madrid, José Manuel Franco, confirma que els còssos de seguretat de l’Estat estan preparats per assumir la reducció de la mobilitat a la regió.
Reclama però a l’Ajuntament “dades concretes” de les seves necessitats per dissenyar el pla d’actuació. Les previsions de Delegació de Govern inclouen 700 efectius de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil que se sumarien als 250 agents que el consistori madrileny destinarà a restringir la mobilitat. A més, s’els afegiran els efectius que aportin les altres nou ciutats de la regió afectades per les noves mesures del Ministeri de Sanitat.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre