La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
L'Ajuntament quantifica els danys en prop de 1.400 milions d'euros
Madrid sol·licitarà avui la declaració de zona catastròfica. Tot i que ja s’ha retirat una gran quantitat de neu de la xarxa viària, prop de mig milenar de carreteres continuen afectades o tallades.
A la vegada, a Guadalajara, Teròl i Saragossa encara està activat l’avís vermell per baixes temperatures, de 12 a 15 graus negatius i l’aeroport de Barajas no operarà amb normalitat almanco fins a les tres d’avui horabaixa.
La Junta de Govern de l’Ajuntament de Madrid ha estimat, en una primera aproximació preliminar, que el temporal Filomena va causar danys a la ciutat per valor de 1.398 milions d’euros.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part