Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Ha declarat que coneix bé l'illa, li veu molt de potencial per acollir grans rodatges i s'estranya que no sigui així
L’Evolution Film Festival viu aquest dissabte el seu quart dia de projeccions, i continuen arribant a Mallorca estrelles del món del cinema.
Aquest dissabte ha estat el torn de l’actor danès Mads Mikkelsen, si bé en aquest cas no podem dir que hagi arribat perquè té casa a l’illa. Per aquest motiu, ha declarat que coneix bé l’illa, i li veu molt de potencial per acollir grans rodatges. De fet, s’estranya que no sigui així, i aquí hi hagi una indústria grossa i consolidada per dedicar-se a aquest negoci.
Mikkelsen és conegut arreu del món per haver participat a grans produccions, com per exemple la darrera entrega d’Indiana Jones. A l’Evolution es projecta aquest diumenge la seva darrera pel·lícula: “La terra Promesa”, o “The Bastard”, una història ambientada en el segle XVIII, on interpreta un empobrit capità danès que vol crear una colònia amb el nom del Rei. Pel camí es trobarà un enemic, i també descobrirà allò que realment importa.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes