Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La secretària general de la formació morada parla per primera vegada en públic de la contestació interna que ha generat
En acabar la presentació de dos nous productes de Menorca que s’incorporen al catàleg d’aliments tradicionals de Balears (la tortada d’ametla i l’oli), la secretària general de Podem Balears i consellera d’Agricultura, Mae de la Concha, s’ha pronunciat aquest dimecres sobre el polèmic plus de residència de 22.000 euros que cobren els alts càrrecs del Govern.
En declaracions a IB3, de la Concha ha recordat que tots els càrrecs del seu partit cobren, com a màxim, tres vegades el Salari Mínim Interprofessional i que la resta del total que cobren, sigui quina sigui la quantitat, ho donen al partit.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables