Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'artista mallorquina, que publicarà nou disc a finals d'any, actua al claustre de Sant Bonaventura de Llucmajor
La programació d’enguany del Festival Sons de Nit està marcada per grans artistes. Dissabte va ser el torn de la mallorquina Maika Makovski, que va actuar al claustre de Sant Bonaventura de Llucmajor.
No són moltes les ocasions que el públic mallorquí pot gaudir del directe de Makovski, un nom propi de l’escena del rock underground. Amb vuit àlbums a l’esquena i una carrera meteòrica, la palmesana ha recorregut mig món fent vibrar el públic dels Estats Units, Sudamerica i de tot Europa. I ahir dissabte, va tornar a casa.
Vint anys d’una carrera artística tan diversa com les seves arrels. De mare espanyola i pare macedoni, Makovski s’endinsa en el seu folklore personal per crear un so propi i experimental que va inundar el claustre de Sant Bonaventura de Llucmajor.
Veu, piano i guitarra alhora, la multiinstrumentista va captivar el públic mallorquí, que haurà d’esperar a finals d’any per gaudir del nou treball discogràfic de Makovski.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut