Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
Una de les artistes illenques amb més projecció nacional i internacional que va encetar la Fira B
Sense focs ni artificis. Només ella, les seves cançons i un talent desbordant varen ser elements més que suficients per conquerir el públic que es va acostar anit passada al teatre Xesc Forteza en la inauguració oficial de la Fira B!. Feia 2 anys que Maika Makovski no tocava a Palma, un lloc, assegura l’artista, on sempre vol tornar.
El d’ahir va ser el darrer concert que Makovski ofereix abans de vaitjar als Estats Units per enregistrar un nou disc.
Maika Makoski és, per dret adquirit, una de les artistes illenques amb més projecció nacional i internacional. Amb la seva música s’ençatava una nova edició de la Fira B, on s’han programat més de 80 espectacles musicals i d’arts escèniques que podreu veure fins diumenge a una quinzena d’espais escènics de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera