Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

Una de les artistes illenques amb més projecció nacional i internacional que va encetar la Fira B
Sense focs ni artificis. Només ella, les seves cançons i un talent desbordant varen ser elements més que suficients per conquerir el públic que es va acostar anit passada al teatre Xesc Forteza en la inauguració oficial de la Fira B!. Feia 2 anys que Maika Makovski no tocava a Palma, un lloc, assegura l’artista, on sempre vol tornar.
El d’ahir va ser el darrer concert que Makovski ofereix abans de vaitjar als Estats Units per enregistrar un nou disc.
Maika Makoski és, per dret adquirit, una de les artistes illenques amb més projecció nacional i internacional. Amb la seva música s’ençatava una nova edició de la Fira B, on s’han programat més de 80 espectacles musicals i d’arts escèniques que podreu veure fins diumenge a una quinzena d’espais escènics de Palma.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar