Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El port de Maó roman tancat per les condicions meteorològiques adverses
/EFE
53El mal temps ha tornat a deixar Menorca incomunicada per mar durant hores. El port de Ciutadella ha estat tancat durant 25 hores i mitja i el de Maó roman tancat des de les 5 hores d’aquesta matinada per les condicions meteorològiques adverses. De fet, l’Aemet manté activat l’avís taronja per risc important de fenòmens costaners adversos i avís groc per forts vents. Preveu onades de fins a 6 metres d’altura i vent de tramuntana superiors als 80 km per hora.
A hores d’ara hi ha intervals de núvols, sense descartar alguna precipitació ocasional, i temperatures en descens. Màximes de 15 graus i mínimes de 17. La tramuntana perdrà força de cara al capvespre i fosquet.
Els efectes dels forts vents a Mallorca: vols desviats, arbres caiguts i cases danyades
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca