Van col·laborar en l'enregistrament del seu nou treball a Navarra
‘Sentado en el camino’ és l’avançament del segon treball de Mala Hierba. Ha estat enregistrat al novembre a Navarra, a l’estudi de Kolibrí, el guitarrista de Marea. I hi despunta una estètica marcada.
Inesperadament, el líder de Marea, Kutxi Romero, va voler aportar la seva veu esquinçada a la cançó. Aquest dijous s’estrenarà el videoclip. I precisament, Kutxi Romero actuarà el dissabte al Trui Teatre de Palma. Aliances del rock estatal, que posen Mallorca en el punt de mira.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura