Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Durant tres dies, una cinquantena d'artistes mostraran les seves creacions en directe
Amb les il·lustracions de You have No Idea s’ha donat el susel Maldita Cuarantena Fest. Una iniciativa multidisciplinària que s’ha organitzat en només 5 dies.
Els acords i lletres de la cantautora Marcella Ceraolo han estat un dels plats forts. La pintora Silvia Conconi ha fet una crida a la solidaritat i la cooperació pintant una il·lustració en directe. Pel cantautor Tom Trovador, la música és la millor via per oblidar-se dels problemes.
El cartell el formen una cinquantena d’artistes: locals com Ses Bubotes, nacionals com La Tribu 29, internacionals com Agustín Druetta i multidisciplinaris com Pato Conde. Arrenca Maldita Cuarentena, tres jornades en les quals l’art arriba a totes les cases, per ajudar-nos a viure el dia a dia amb esperança i alegria.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes