Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Asseguren no causar problemes de renous
Els propietaris dels establiments de la Plaça Constitució asseguren que amb la nova normativa pagaran justos per pecadors.
Que els bars de Maó hagin de tancar dues hores abans amb la nova ordenança municipal és una mesura injusta segons els establiments que asseguren no causar problemes de renous. L’associació Es Jaleo Square i PIME han al·legat perquè tampoc estan d’acord amb el document referent als horaris de les terrasses.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases