Pedra Viva duu a l’Illa del Rei l’espectacle aquàtic ‘The Weight of Water’
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Fins divendres es poden presentar al·legacions per la baremació
Els pares comproven una vegada més els punts obtinguts pels seus fills, però encara no saben si tenen o no plaça al centre desitjat. La nova baremació dels centres i la nova zonificació escolar provoquen que molts pares no entenguin, després de veure les llistes d’admesos, si els seus fills tenen plaça o no. Aquestes llistes són provisionals, i fins demà s’hi pot al·legar si es considera que no ha puntuat bé els infants. La Conselleria d’Educació reconeix que qualsevol canvi és de primeres desconcertant, però creu que aquesta modificació dels criteris és millor.
El pròxim 21 de juny es publicaran, als centres escolars, les llistes definitives d’admesos d’Infantil, Primària, ESO i Educació especial. Així mateix, avui s’ha anunciat que el Programa d’Acompanyament Escolar que s’ha posat en marxa aquest curs i en el qual han participat 2.600 alumnes s’allargarà tot el mes de juliol per als estudiants de Secundària que han de fer front als exàmens de setembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
El tribut In the Night reunirà prop de 75 músics i cantants en dues actuacions, aquest juliol, as Migjorn Gran i a Alaior