Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Des de principi de temporada, Guàrdia Civil i Policia Local de Sant Josep han decomissat més de 300 quilos de material
Els negocis que hi ha a la platja de ses Salines demanen més vigilància i seguretat a la zona. Afirmen que els venedors ambulants els amenacen i que a la platja s’hi ven droga.
Els treballadors expliquen que les actuacions policials que s’hi fan puntualment no són suficients, i que la zona necessita agents policials permanents per garantir la seguretat.
Els venedors ambulants, però, neguen aquestes acusacions i asseguren que fins i tot per a ells és un problema que hi hagi tanta competència.
Des de principi de temporada, Guàrdia Civil i Policia Local de Sant Josep han efectuat una cinquantena d’actuacions. Com a resultat, han arribat a denunciar una desena de persones i decomissat més de 300 quilos de material.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya