Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Policia, protecció civil i voluntaris vigilaran perquè la cursa es desenvolupi amb normalitat
Els participants de la Mallorca 312 escalfen ja motors amb la seguretat que tot l’operatiu està en marxa. Imatges de ciclistes rodant per les carreteres mentre els cotxes circulen, demà no seran possible. Quedaran tallades temporalment al trànsit les vies interurbanes de 30 municipis. Tots els de la Serra i el Raiguer i algunes vies del Pla, del Llevant i el Nord de l’illa. La pitjor part serà per als pobles de la Serra, com ara, Deià, Estellencs o Banyalbufar que quedaran incomunicats algunes hores. Els veïnats es mostren resignats.
Les carreteres s’aniran obrint gradualment mentre els ciclistes vagin completant etapes. Un dispositiu de 600 persones entre policia, protecció civil i voluntaris vigilaran perquè la cursa es desenvolupi amb normalitat. L’organització afirma que la seguretat és el punt fort d’aquesta cursa.
A més, des del servei d’emergències 112 s’han facilitat un telèfons per informar d’aquests talls (Whatsapp: 644.139.312 i 644.733.138) i també es pot consultar el web de la cursa que s’actualitzarà cada hora.
Així mateix també el TIB avisarà des del seu web de les línies que quedaran fora de servei o que patiran retards (www.tib.org/web/ctm/)
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix