Txernòbil
L’Associació d’Amics del Poble Sahrauí de les Illes i l’Associació un Somriure per Txernòbil han celebrat avui horabaixa la segona trobada solidària amb infants sahrauís, de Bielorrússia, Ucraïna i Mallorca. Al Poliesportiu Municipal Mateu Cañellas d’Inca, els nins i nines han pogut dur a terme diferents activitats. Acompanyats tots ells de les seves famílies d’acollida, alguns han triat sense dubtar-ho jugar a futbol. Enguany hi ha un centenar de nins i nines sahrauís; i 17 de Bielorussia i Ucraïna acollits per famílies mallorquines a l’estiu. Tot i provenir de dues realitats molt diferents formen part del sector de la població més vulnerable del seus territoris.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria