Els dos equips s'enfrontaran divendres a Son Moix a les 21 hores
La recent rivalitat entre el Mallorca i el Cadis té el seu origen a la temporada passada, al partit de la primera volta al Nuevo Mirandilla amb Álvaro Cervera i Luis García a la banqueta.
L’enfrontament serà recordat per aquesta acció: Iza Carcelén caça Dani Rodríguez i veu la targeta vermella directa. El VAR entra en escena, avisa d’una trepitjada anterior de Baba, i l’àrbitre anul·la l’expulsió. El partit acabaria 1 a 1. I amb el Tigre de Betanzos molt enfadat, com va demostrar a les seves xarxes socials.
Sí que varen ser expulsats Aleksandar Sedlar i Luis García Plaza.
La tornada a Son Moix tampoc no va estar exempta de polèmica. En aquest cas, però, és el Cadis el que protesta els dos penals a favor del Mallorca. Un sobre Oliván i un altre sobre Ángel. Aquest segon, per cert, acaba amb el primer gol de Muriqi amb la camiseta mallorquinista, i que dona la victòria per 2 a 1.
Comunicat del president dels andalusos amb crítiques al VAR i indignació també a la sala de premsa.
El punt més àlgid d’enemistat es produeix a la darrera jornada de lliga, quan ambdós conjunts lluiten per la permanència. Els vermells se la juguen a Pamplona, i el Cadis demana ajuda a l’Osasuna amb la germanor per Michael Robinson com a argument principal.
Finalment, se salven els dos equips. Aquesta campanya el Cadis es va imposar per 2 a 0 al seu estadi. La polèmica, una vegada més, va estar molt present per la no expulsió de Mbaye després de trepitjar Grenier. I l’avís del VAR per xiular penal per mans de Valjent.
Divendres s’escriu un nou capítol. Veurem si la rivalitat ja és cosa del passat.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto