CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El gran trànsit aeri també s'ha notat a les empreses externes a l'aeroport i les empreses de lloguers de cotxes i turoperadors confirmen que la temporada va bé
Les Balears estan encara considerades com a zona d’alt risc a Alemanya i els viatgers majors de 12 anys no vacunats hauran de fer quarantena obligatòria en tornar. Un motiu però, que no atura els germànics. Amb 78 aterratges, Alemanya és la connexió majoritària avui a Mallorca. En total, avui a Son Santjoan estan previstos 860 moviments. 207 nacionals i 653 internacionals.
Però la imatge, tant a sortides com arribades, és la mateixa: maletes per amunt i per avall, mascaretes, ensaïmades i, sobretot, molta gent. Alguns, tristos perquè acaben les vacances. D’altres, en canvi, les comencen. Poc importa la Covid, les ganes de viatjar hi pesen més.
El gran trànsit aeri s’ha notat també a les empreses externes a l’aeroport. Coes per llogar cotxes i els turoperadors que ens confirmen que la temporada va bé. No és el 2019, diuen, però ve molta de gent a Mallorca. També ple l’aparcament d’autobusos i els taxistes carregaven molta gent.
Avui els moviments a Son Santjoan són només un 15% més baixos que el mateix cap de setmana del 2019.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició