Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El gran trànsit aeri també s'ha notat a les empreses externes a l'aeroport i les empreses de lloguers de cotxes i turoperadors confirmen que la temporada va bé
Les Balears estan encara considerades com a zona d’alt risc a Alemanya i els viatgers majors de 12 anys no vacunats hauran de fer quarantena obligatòria en tornar. Un motiu però, que no atura els germànics. Amb 78 aterratges, Alemanya és la connexió majoritària avui a Mallorca. En total, avui a Son Santjoan estan previstos 860 moviments. 207 nacionals i 653 internacionals.
Però la imatge, tant a sortides com arribades, és la mateixa: maletes per amunt i per avall, mascaretes, ensaïmades i, sobretot, molta gent. Alguns, tristos perquè acaben les vacances. D’altres, en canvi, les comencen. Poc importa la Covid, les ganes de viatjar hi pesen més.
El gran trànsit aeri s’ha notat també a les empreses externes a l’aeroport. Coes per llogar cotxes i els turoperadors que ens confirmen que la temporada va bé. No és el 2019, diuen, però ve molta de gent a Mallorca. També ple l’aparcament d’autobusos i els taxistes carregaven molta gent.
Avui els moviments a Son Santjoan són només un 15% més baixos que el mateix cap de setmana del 2019.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues