Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El portaveu del Govern Iago Negueruela, en la roda de premsa posterior al Consell de Govern, ha aclarit que aquest canvi no suposa cap novetat quant a les mesures que ja s'aplicaven en el nivell 3
171
El Consell de Govern ha aprovat aquest dilluns el pas de Mallorca, Eivissa i Formentera al nivell 4 d’alerta sanitària per covid, pel fet que la pressió hospitalària en aquests territoris continua sent molt alta, a pesar que comença a baixar la incidència acumulada en aquests territoris.
Així ho ha anunciat el portaveu del Govern, Iago Negueruela, en la roda de premsa posterior al Consell de Govern, on ha aclarit que aquest canvi no suposa cap novetat quant a les mesures que s’aplicaven ja en el nivell 3.
Així mateix, Menorca continua en el nivell 3 d’alerta sanitària perquè en aquesta illa es manté “una situació hospitalària més continguda”, però la incidència “no acaba de baixar”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància