Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Amath i Muriqi han fet els dos gols mallorquinistes, en un duel que els dos conjunts han viscut amb molta intensitat
El Reial Mallorca i el Mainz 05 han empatat a dos en el partit amistós disputat aquest dissabte a Son Bibiloni. El segon partit de la pretemporada hivernal.
Al primer temps, i just al primer minut de joc, Amath Ndiaye ha avançat els mallorquinistes explotant la seva velocitat després de robar una pilota. Ja al minut 18, un penal de Raíllo ha permès al Mainz equilibrar el partit. Barkok no ha fallat des dels onze metres. Abans de la mitja hora de partit, Jaume Costa ha vist com l’àrbitre li anul·lava un gol després d’una bona jugada per la banda dreta. I encara abans del descans quan, amb un penal sobre Raíllo al servei d’un córner, Muriqi el transforma en el 2-1.
Al descans, Javier Aguirre ha canviat els 11 jugadors, ha aprofitat per donar minuts a tota la plantilla. Però ha estat el Mainz l’únic que ha marcat. Ho ha fet al minut 52, després d’una errada en la sortida de pilota de Grenier que ha aprofitat Danny da Costa per fer el 2 a 2 definitiu. Ángel o Abdón han gaudit d’algunes oportunitats, però el marcador ja no s’ha mogut.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid