Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'organització juvenil demana al futur Consell que disminueixi l'impacte de les obres
Mallorca Lliure ha dut a terme una acció simbòlica i reivindicativa a les obres de desdoblament de la carretera Llucmajor – Campos. L’organització juvenil ha sembrat mitja dotzena de plantes en la mateixa terra que es transforma i ha mostrat el seu malestar a les quals titllen de “mentides” de l’exconsellera d’infraestructures de Mallorca, Mercedes Garrido.
Recorden que ha passat més de mig any d’ençà que la responsable de carreteres va anunciar la reducció en 10 metres lineals l’impacte a la via, cosa que faria estalviar entre 70 i 80 mil metres quadrats de terra. Una disminució, diuen, que no és real.
Han demanat al futur govern del Consell de Mallorca que aturi el projecte i l’adapti a les necessitats reals i futures que necessita l’illa. A més, creuen que passen per un canvi de model urbanístic i de transport en coherència amb la lluita contra el canvi climàtic i la protecció del territori.
Finalment, l’entitat ha advocat per una Mallorca “lliure de contaminació i d’asfalt, d’especulació urbanística, de crisi ecològica i de destrucció del paisatge”.
Els Antiautopista sol·liciten que la paralització del desdoblament Llucmajor-Campos figuri als acords de governabilitat
El GOB torna a exigir la paralització del segon cinturó i de l’autopista de Llucmajor-Campos
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat