Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La demanda de places ha superat totes les expectatives
Unes vacances que permeten a aquest col·lectiu gaudir de la cultura i el lleure locals sense perdre-se’n cap detall. Feia anys que Mallorca s’oferia a organitzar aquest esdeveniment. Una destinació tan atractiva per als usuaris que la demanda de places ha superat totes les expectatives.
Arriben entusiasmats a la que és la seva primera visita guiada del viatge. Els acompanyen fins a 6 intèrprets en llenguatge de signes que els fan totes les explicacions necessàries per no perdre-se’n res. I aquesta és, precisament, la principal diferència de qualsevol altre viatge de l’IMSERSO. A més d’una agenda ben farcida d’activitats que els farà recórrer l’illa de pam a pam.
Una oportunitat, a més, per reunir sords vinguts de tots els punts de la geografia espanyola.
Mallorca era una destinació molt desitjada per als usuaris d’aquest servei. Tant és així, que malgrat que se n’ofereixen dues tongades, la demanda ha superat totes les expectatives.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca