Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El Consell de Mallorca ha celebrat el primer acte institucional dins el marc de l'Any Salvà
“Som Tantíssimes”, musicat per Marga Rotger i Joana Abrines, ha donat el sus al primer acte institucional de l’Any Salvà. Un acte homenatge a Maria Antònia Salvà, la primera poeta moderna en llengua catalana, just coincidint amb el dia de la seva mort ara fa 62 anys.
Salvà va deixar un gran llegat de poemes descriptius de la Mallorca rural de finals del segle XIX i principis del XX. Destaca el seu compromís amb la cultura i amb la llengua pròpia. Però és, en canvi, una de les figures manco estudiades de l’escola mallorquina.
El Consell de Mallorca i la Fundació Mallorca Literària organitzen un seguit de rutes literàries i conferències per tal de difondre l’obra de Salvà. Aquests dies, a Llucmajor, lloc on residí l’escriptora durant anys, s’hi pot visitar una exposició. Hi ha poemes, cartes i fins i tot mobles de la cel·la que Maria Antònia tenia al Santuari de Gràcia.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja