Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Chicho era assidu de l'illa, on tenia casa i passava dies de vacances amb la seva família
És dia de record per la figura de Chicho Ibáñez Serrador que morí ahir als 83 anys a Madrid. Chicho era assidu de Mallorca, on tenia casa i passava dies de vacances amb la seva família.
El vincle de Chicho amb Mallorca ve d’enrere. Va ser propietari d’un apartament al Port d’Alcúdia i també al Port d’Andratx, on un equip d’IB3 Notícies ha estat rebut a ca seva per una de les seves il·lustres veïnades, l’exvedet Nicole Blancherí, dona del decorador i promotor Pedro Otzoup.
Amb ells, Chicho i en aquells anys la seva dona Diana compatiren sopars, festes o passejades en barca. Diu Nicole que, tot i ser de vacances, sempre pensava en alguna idea per incorporar al programa estrella del moment, l”Un, dos, tres’.
Chicho va dedicar dos programes a les Illes, al 1976 i al 1983. Nicole va anar de convidada al programa Waku Waku i compartí premi amb la cantant Nina.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva